sâmbătă, iulie 27, 2024
AcasăLocal BTClienţi puşi pe drumuri de magazinele de construcţii

Clienţi puşi pe drumuri de magazinele de construcţii

Preţurile la materialele de construcţii au cunoscut o adevărată explozie în acest an. Dar asta nu înseamnă că marii comercianţi fac vreun efort pentru clienţii lor. Aşa se face că magazine precum Dedeman sau Brico Depot le cer clienţilor să facă şi unele comisioane pentru ele. Mai exact, clienţii care cumpără produse foarte voluminoase sau foarte grele, nu doar că plătesc transportul, dar trebuie să treacă şi pe la primărie. Asta pentru că aceştia sunt trimişi de reprezentanţii magazinelor să solicite o autorizaţie de liberă trecere pentru maşinile magazinelor.

SUSȚINE MONITORUL DE BOTOȘANI

Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

„Am avut de cumpărat mai mulţi paleţi de pavele. Pe lângă preţul deloc de neglijat, ni s-a solicitat o taxă de 150 de lei pentru transportul a şapte paleţi. Dar nici asta nu a fost suficient. Ni s-a spus că trebuie să scoatem de la primărie autorizaţie de liberă trecere pentru camionul care va face transportul. Acolo este o altă taxă, de 137 de lei”, a spus un botoşănean. Acesta a precizat şi faptul că autorizaţia este dată strict pentru o anumită zi şi interval orar, precum şi un număr de înmatriculare. Dacă, din diferite motive, cei care asigură transportul trimit o altă maşină sau intervine altceva, clientul trebuie să scoată altă autorizaţie.

Situaţia este asemănătoare şi la Dedeman şi la Brico Depot, cu menţiunea că cel de-al doilea magazin nici nu are asigurat transportul, ci doar intermediază acest transport cu o altă firmă, care trebuie plătită şi mai mult. „La Brico ne cereau peste 500 de lei transportul celor 7 paleţi. Eu ştiu că marile firme obţin aceste autorizaţii de liberă trecere de la primării la începutul anului, pe tot anul. Fireşte, în schimbul unei taxe. Ca să mai facă economie, însă, au lăsat asta tot pe seama clienţilor”, a mai spus botoşăneanul.

Reporterii Monitorul au încercat să contacteze reprezentanţii retailerului, însă până la încheierea ediţiei nu au primit niciun răspuns.

Deja ai votat!

SUSȚINE MONITORUL DE BOTOȘANI

Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

Botoșani
cer senin
16.6 ° C
16.7 °
16.1 °
97 %
2.3kmh
0 %
sâm
29 °
Dum
34 °
lun
28 °
mar
27 °
mie
27 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Şeful de la NovaApaserv, singur şi debusolat după şedinţa Comitetului pentru Situaţii de Urgenţă, în care toată lumea l-a întrebat de ce nu este...

EDITORIAL

E an electoral, prin urmare e firesc ca discuțiile cu pretenții patriotice să ocupe o mare parte din timpul românilor, mai ales a celor...

EPIGRAMA ZILEI

Pe-un velier mi-ar fi plăcut Să admirăm albastra zare Dar n-ai venit, că tu ai vrut Pe-un altul, c-un catarg mai mare ...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...