luni, mai 12, 2025
AcasăNaționalAUR declară zero lei cheltuiți în online, în timp ce internetul abundă...

AUR declară zero lei cheltuiți în online, în timp ce internetul abundă în publicitate electorală pentru George Simion

Partidul AUR a declarat oficial că a avut zero lei cheltuieli în campania prezidențială în mediul online și în presă, deși George Simion plătește pentru sponsorizarea postărilor pe platformele Meta, partidul rulează reclame prin Google Ads, scrie Context.ro. Jurnaliștii de la Context.ro au descoperit că multe site-uri publică materiale de promovare electorală comandate de AUR.

Anul trecut, Autoritatea Electorală Permanentă a sesizat procurorii în cazul lui Călin Georgescu pentru o situație similară, acum AEP nu a răspuns solicitărilor Context.ro.

În timp ce AUR a declarat la AEP că nu a plătit niciun leu în online sau către presă pentru promovare electorală până la 24 aprilie, pe mai multe site-uri de știri sunt publicate materiale publicitare politice, atât bannere, cât și articole. Printre acestea, se numără Realitatea Net, R3Media, ActiveNews, EcoPolitic, dar și site-uri de știri locale, precum Replica Online, Exploziv News24, Ziua de Constanța sau Jurnalul Giurgiuvean.

Redacția Jurnalul Giurgiuvean a confirmat pentru Context.ro că în vederea publicării materialelor electorale a fost încheiat un contract cu organizația locală a partidului AUR.

Totodată, pagina de Facebook a lui George Simion a rulat postări sponsorizate în valoare de aproximativ 15.800 euro, în ultimele 30 de zile, potrivit rapoartelor Meta.

De asemenea, prin Google Ads, Partidul Alianța pentru Unirea Românilor a avut cheltuieli cu reclame politice în valoare de peste 18 mii de euro între 4 și 28 aprilie.

Citește investigația Context.ro AICI

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
nori împrăștiați
11.6 ° C
12.2 °
11.6 °
55 %
2.8kmh
28 %
lun
17 °
mar
15 °
mie
16 °
J
20 °
vin
13 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Bine măcar că are telefon, că restul se rezolvă.

EDITORIAL

În pragul turului al doilea al alegerilor prezidențiale, România se află din nou într-un moment de cumpănă. Nu între două nume pe un buletin...

EPIGRAMA ZILEI

O întrebare încerc Să îți pun, confrate : Cum pot exista-ntr-un cerc …capete pătrate? -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...