luni, iunie 16, 2025
AcasăLocal BTE.ON Energie avertizează asupra unor e-mailuri de tip phishing primite de clienţi...

E.ON Energie avertizează asupra unor e-mailuri de tip phishing primite de clienţi ai companiei

E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele zile, mesaje care se referă la o cerere de ofertă de preț și la disponibilitatea de instalare a unor produse E.ON, informează compania într-un comunicat de presă.

Compania nu transmite clienților e-mailuri cu astfel de subiecte. Prețul energiei electrice și al gazelor poate fi verificat pe pagina web a companiei (www.eon.ro) sau pe comparatorul de prețuri pus la dispoziție pe pagina web a ANRE (www.anre.ro). De asemenea, mai multe informații despre produsele E.ON pot fi găsite tot pe pagina web a companiei.

E.ON oferă detalii despre prețuri și oferte doar în cazul în care primește solicitări pe e-mail din partea clienților.

E-mailurile de phishing pot să conțină îndemnuri de a trimite o confirmare de primire/livrare, de a deschide documente atașate cu format necunoscut, de a completa rapid cereri sau de a accesa linkuri prescurtate care ascund adevărata adresă URL.

Recomandări din partea specialiștilor

Recomandarea specialiștilor în Cyber Security din cadrul E.ON Energie România este de a NU da curs acestor invitații deoarece documentele atașate sau link-urile pot conține viruși care vor afecta funcționarea dispozitivelor sau pot accesa datele personale fără permisiunea utilizatorului.

Compania sfătuiește clienții să respecte următoarele reguli generale de prevenție privind securitatea cibernetică:

•   Să evite deschiderea e-mailurilor primite de la companiile de la care nu așteaptă vreun mesaj;

•  Să nu deschidă și să nu salveze documentele atașate primite de la adrese de e-mail care nu sunt de încredere;

•  Să nu se grăbească să interacționeze cu e-mailul, mai ales când mesajele creează sentimentul fals al unei urgențe;

•  Să verifice corectitudinea limbajului, de regulă fiind scrise nenatural, cu greșeli gramaticale.

  • Pentru verificarea unui e-mail primit de la E.ON Energie România care trezește suspiciuni că ar fi un e-mail de phishing, încurajăm clienții să ne contacteze pe canalele de comunicare puse la dispoziție de companie:
  • Prin accesarea contului E.ON Myline pe www.eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON;

•   Prin serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice;

•   Prin apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer senin
23 ° C
23 °
23 °
59 %
1.1kmh
5 %
lun
23 °
mar
23 °
mie
24 °
J
25 °
vin
21 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

După câte materiale au rămas, mai e un pic și se termină.

EDITORIAL

Este limpede că, indiferent cine și cum va ajunge la Palatul Victoria, dacă viitorul guvern nu aplică imediat și fără concesii măsurile pe care...

EPIGRAMA ZILEI

Eu îmi apăr bogăția Funcția, contul și neamul Și de-aceea am pus hamul Pe voi și pe România...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...