spot_img
luni, mai 6, 2024
AcasăLocal BTE.ON Energie avertizează asupra unor e-mailuri de tip phishing primite de clienţi...

E.ON Energie avertizează asupra unor e-mailuri de tip phishing primite de clienţi ai companiei

E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele zile, mesaje care se referă la o cerere de ofertă de preț și la disponibilitatea de instalare a unor produse E.ON, informează compania într-un comunicat de presă.

Compania nu transmite clienților e-mailuri cu astfel de subiecte. Prețul energiei electrice și al gazelor poate fi verificat pe pagina web a companiei (www.eon.ro) sau pe comparatorul de prețuri pus la dispoziție pe pagina web a ANRE (www.anre.ro). De asemenea, mai multe informații despre produsele E.ON pot fi găsite tot pe pagina web a companiei.

E.ON oferă detalii despre prețuri și oferte doar în cazul în care primește solicitări pe e-mail din partea clienților.

E-mailurile de phishing pot să conțină îndemnuri de a trimite o confirmare de primire/livrare, de a deschide documente atașate cu format necunoscut, de a completa rapid cereri sau de a accesa linkuri prescurtate care ascund adevărata adresă URL.

Recomandări din partea specialiștilor

Recomandarea specialiștilor în Cyber Security din cadrul E.ON Energie România este de a NU da curs acestor invitații deoarece documentele atașate sau link-urile pot conține viruși care vor afecta funcționarea dispozitivelor sau pot accesa datele personale fără permisiunea utilizatorului.

Compania sfătuiește clienții să respecte următoarele reguli generale de prevenție privind securitatea cibernetică:

•   Să evite deschiderea e-mailurilor primite de la companiile de la care nu așteaptă vreun mesaj;

•  Să nu deschidă și să nu salveze documentele atașate primite de la adrese de e-mail care nu sunt de încredere;

•  Să nu se grăbească să interacționeze cu e-mailul, mai ales când mesajele creează sentimentul fals al unei urgențe;

•  Să verifice corectitudinea limbajului, de regulă fiind scrise nenatural, cu greșeli gramaticale.

  • Pentru verificarea unui e-mail primit de la E.ON Energie România care trezește suspiciuni că ar fi un e-mail de phishing, încurajăm clienții să ne contacteze pe canalele de comunicare puse la dispoziție de companie:
  • Prin accesarea contului E.ON Myline pe www.eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesită interacțiunea cu agenți E.ON;

•   Prin serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice;

•   Prin apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, tarif normal din orice rețea.

Deja ai votat!
Botoșani
cer senin
11.6 ° C
15.6 °
10.6 °
59 %
2.3kmh
9 %
lun
25 °
mar
26 °
mie
14 °
joi
15 °
vin
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Liberalii au venit cu mesaje tematice pe tricouri, deci teoretic știu cum stă treaba. Mai trebuie să le spună și lui Iohannis, Ciucă.

EDITORIAL

A trecut și ziua de 1 Mai, cunoscută în trecutul din ce în ce mai îndepărtat drept și „Paștele comunist”. O zi destul de...

EPIGRAMA ZILEI

Ajuns acasă pe la două Din delegația la Cluj Găsi pe doamna vopsind ouă La un vecin, cu ruj... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...