Sute de persoane au folosit aplicaţia Botoşani City Report pentru a solicita rezolvarea unor probleme din municipiul reşedinţă de judeţ. Această aplicaţie a fost lansată la începutul lunii decembrie 2015, când a devenit disponibilă tuturor celor care deţin un smart-phone. Numărul petiţiilor transmise prin intermediul City Report a ajuns la 682, aici intrând şi sesizările a căror rezolvare ţine de alte instituţii, sau societăţi, cum ar fi problemele legate de canalizare şi drumuri judeţene. Această categorie de sesizări a fost direcţionată către structurile responsabile să rezolve problemele semnalate.
Majoritatea solicitărilor venite din partea cetăţenilor au fost de natură edilitară (respectiv probleme legate de iluminat public, gropi, câini comunitari, montare bănci şi gărduţ metalic, terenuri de joacă pentru copii, asfaltare străzi, salubrizare). Urmează problemele de ordine publică, respectiv circulaţie îngreunată din cauza parcării şi staţionării neregulamentare a maşinilor în unele zone, tulburarea ordinii şi liniştii publice în Centrul Vechi şi Parcul Tineretului, dar şi în alte zone unde sunt baruri. Alte sesizări fac trimitere la zgomotul produs de tramvaie.
Potrivit conducerii primăriei, aproximativ 90% din petiţii au fost rezolvate, această aplicaţie asigurând o comunicare eficientă cu cetăţenii.
Aplicaţia a costat 13.700 de lei şi poate fi descărcată din Google Play.