spot_img
duminică, aprilie 28, 2024
AcasăLocal BTBotoșăneancă afectată de un gel de duş periculos retras din Kaufland

Botoșăneancă afectată de un gel de duş periculos retras din Kaufland

Un gel de duş periculos din Kaufland a făcut o victimă la Botoşani. O tânără din oraş a început să resimţă măncărimi, urticarie, şi chiar unele răni pe corp, după ce afirmă că s-a spălat cu un gel de duş cu Mango şi Piersică cumpărat din Kaufland acum câteva zile.

Botoşăneanca de 34 de ani afirmă că s-a spălat cu un gel de duş cumpărat din magazinul Kaufland. La scurt timp a început să resimtă efectele acestuia asupra pielii, iar joi a decis să ceară ajutor. „Mi s-a umflat faţa, mi-au apărut pete pe tot corpul, aveam mâncărimi şi mi-a căzut şi destul de mult păr. M-am speriat. Am sunat la cei de la Kaufland şi mi-au spus să merg de urgenţă la medic. Am fost la un dermatolog, dar când m-a văzut mi-a spus să merg direct la Urgenţe”, a povestit tânăra de pe patul de spital. Aceasta a fost consultată de specialiştii din Urgenţă, care i-au prescris o reţetă pentru imunitate şi i-au făcut un tratament de urgenţă împotriva reacţiei alergice pe care o avea.

Cu două zile înainte, pe data de 2 octombrie, reprezentanţii la nivel naţional ai magazinului, au emis un comunicat în care îşi cer scuze de la cumpărători în numele producătorului. „Producătorul Weulbier-Kosmetik GmbH, Germania retrage voluntar și preventiv, din motive ce țin de protejarea consumatorilor: Bevola Gel de duș Mango & Piersică, 500 ml și Bevola Gel de duș Trandafir Sălbatic 500 ml. În cadrul unui control de rutină, a fost detectat un număr mai mare de bacterii din specia Pluralibacter gergoviae. Aceste bacterii se regăsesc peste tot în mediul înconjurător și, în anumite condiții, în cazul persoanelor cu probleme de sănătate sau leziuni ale pielii, pot duce la apariția unei infecții bacteriene. Pentru a proteja siguranța consumatorilor, Kaufland a reacționat imediat și a retras de la vânzare produsele respective”, se arată în comunicatul emis de Kaufland România.

Clienții care au achiziționat un produs dintre cele două tipuri menționate sunt rugați să acorde atenție informării și să nu îl mai folosească. Ei se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a-l returna și vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal.

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
7.9 ° C
10.6 °
7.2 °
91 %
2.1kmh
51 %
Dum
20 °
lun
20 °
mar
19 °
mie
12 °
joi
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Cei de la spital au blocat accesul pentru maşinile ce încurcă pompierii ca să iasă şi ei măcar o dată bine la simularea de...

EDITORIAL

Schimbările „spectaculoase” în cadrul strategiilor electorale ale partidelor apărute pe ultima sută de metri sunt semne că, pe undeva, societatea dă semne de revenire...

EPIGRAMA ZILEI

Ne țin calea, mai mult goale, Cu sânii în vânt, frivoli, Unele ne bagă-n boale, Altele în ... boli!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...