spot_img
marți, mai 7, 2024
AcasăLocal BTCanicula a adus un record de clienți la „Cornișa”

Canicula a adus un record de clienți la „Cornișa”

Parcul de Agrement „Cornișa” din municipiul Botoșani a înregistrat un număr record de vizitatori veniți să se răcorească în bazinele complexului, de când vremea a devenit caniculară. Încasările au crescut proporțional cu temperaturile, iar echipa de management se așteaptă la o creștere cu 20% a veniturilor comparativ cu sezonul precedent.

Potrivit informațiilor furnizate de către Eugen Țurcanu, șeful Direcției de Sport și Agrement (DSA), în weekendul 15 – 16 iulie, atât piscina interioară, cât și cea exterioară, au funcționat la capacitate maximă, atrăgând nu mai puțin de 3.500 de clienți. Paradoxal însă, majoritatea beneficiarilor serviciilor oferite de piscină în timpul weekendului provin din județele Iași, Suceava și Neamț, în timp ce 40% sunt localnici din județul Botoșani.

Pe lângă succesul înregistrat în privința numărului de vizitatori, piscina a adus și încasări considerabile în zilele de 15, 16 și 17 iulie. Suma totală strânsă în aceste zile caniculare s-a ridicat la 263.419 lei, distribuită astfel: sâmbătă, 15 iulie – 71.010 lei, duminică, 16 iulie – 110.630 lei, și luni, 17 iulie – 81.779 lei.

În ceea ce privește perspectivele pentru sezonul curent, Eugen Țurcanu se arată optimist, afirmând că DSA își propune o creștere de 20% a încasărilor față de sezonul precedent, care s-a încheiat cu o sumă totală de 2.690.906 lei.

Parcul „Cornișa” din Botoșani continuă să demonstreze că este un punct de atracție major pentru locuitorii din regiune și pentru vizitatorii din alte județe. Piscina reprezintă un loc de destindere și răcorire în zilele toride de vară, iar cifrele impresionante înregistrate în acest weekend și perspectivele optimiste pentru sezonul în curs confirmă succesul obiectivului.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
17.9 ° C
19.6 °
17.8 °
63 %
4.9kmh
100 %
mar
17 °
mie
15 °
joi
18 °
vin
21 °
sâm
18 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

  Bine că începe campania și trebuie să strângă corturile că cine știe cum ajunge săracul om.

EDITORIAL

Suntem în campanie electorală și mesajele curg gârlă din toate părțile. Problema e că sunt cam lipsite de substanță, din categoria „am marcat și...

EPIGRAMA ZILEI

Ajuns acasă pe la două Din delegația la Cluj Găsi pe doamna vopsind ouă La un vecin, cu ruj... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...