sâmbătă, martie 25, 2023
AcasăNaționalANAF verifică veniturile obținute din activitatea online

ANAF verifică veniturile obținute din activitatea online

Inspectorii Direcției Generale Antifraudă Fiscală (ANAF) verifică veniturile obținute din activități specifice mediului online, cum ar fi monetizarea publicării de conținut multimedia pe website-uri, rețele de socializare și platforme audio-video, așa cum este YouTube sau Facebook, potrivit unui comunicat emis de instituție.

De asemenea, ANAF va verifica și veniturile obținute din vânzarea de programe/aplicații software pe platforme dedicate, așa cum este Google Play Store. Până în prezent, la nivel național, s-a constatat că 35 persoane au obținut venituri de circa 26,33 milioane lei, pe care au omis să le declare, parțial sau integral.

Una dintre cele mai mari sume nedeclarate, identificată de ANAF până în prezent, este de 2,11 milioane lei. Aceasta a fost obținută în perioada 2016-2017 de către o persoană născută în anul 1993, care a monetizat prin Google AdSense traficul generat de conținutul publicat pe un site web. Pe numele acestei persoane a fost emisă Decizie de impunere pentru suma de 483.587 lei, potrivit agerpres.ro

Inspectorii antifraudă fiscală transmit că vor continua să verifice veniturile obținute din activități specifice mediului online. ANAF le recomandă celor care desfășoară sau vor să înceapă o astfel de activitate să se asigure că declară și achită toate obligațiile fiscale datorate bugetului de stat.

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
11.9 ° C
13.8 °
11.6 °
59 %
0.5kmh
79 %
sâm
22 °
Dum
15 °
lun
15 °
mar
4 °
mie
1 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

  Sigur au crezut copiii că are legătură cu învățământul, de aia au mâzgălit.

EDITORIAL

Luni, pe 21 martie, a fost Ziua Mondială a sindromului Down. Nimic neobișnuit în inflația asta de zile mondiale, naționale și locale, unde se...

EPIGRAMA ZILEI

Amicul meu, nu-i brașovean De-aceea să-nțeleg, mi-e greu De ce docil, ca un răcan, La poala ... Tâmpei, stă  mereu! -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...