spot_img
miercuri, decembrie 6, 2023
AcasăNaționalCum se vinde presa: știri fără marcaj publicitar despre realizările primarului Robert...

Cum se vinde presa: știri fără marcaj publicitar despre realizările primarului Robert Negoiță

G4Media.ro publică, în exclusivitate, mai multe oferte făcute în luna iulie de către redacții mari către Primăria Sectorului 3, condusă de Robert Negoiță, din care rezultă că unele redacții sunt dispuse să-și vândă conținutul editorial, adică articole sau interviuri fără a fi marcate ca materiale publicitare, fapt care s-a și întâmplat ulterior semnării contractelor. Această practică reprezintă publicitate mascată și o încălcare a eticii jurnalistice, după cum au explicat pentru G4Media.ro experți media.

O monitorizare G4Media.ro despre aparițiile primarului Robert Negoiță în publicațiile și televiziunile cu care primăria Sector 3 a încheiat contracte arată că o mare parte dintre articole au fost publicate fără marcajul publicitar P, Advertorial sau orice alt indiciu că este vorba de publicitate. Altfel spus, cititorul nu este avertizat că apariția materialului a fost plătită. Publicul crede că citește un articol redactat după rigori pur redacționale, nu un material propagandistic.

Continuarea în G4Media. 

Deja ai votat!
Botoșani
nori împrăștiați
0 ° C
0.6 °
-2.2 °
90 %
1.5kmh
35 %
mie
2 °
joi
1 °
vin
1 °
sâm
-0 °
Dum
-1 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Dacă lucrezi unde trebuie, diferența între accesul liber și parcarea liberă nu mai contează.

EDITORIAL

Nu doar aparent, suntem un popor paradoxal. Un popor pentru care dubla măsură e ceva atât de obișnuit, încât nu doar că nu mai...

EPIGRAMA ZILEI

Pentru că intră fără veste Prin geamuri, uşi sau prin perete, Eu tare cred că moşul este Şiretul ... de la ghete !   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...