spot_img
vineri, mai 3, 2024
AcasăLocalDrept la replică

Drept la replică

Urmare articolului publicat de dvs. pe site https://www.monitorulbt.ro/national/2024/02/18/de-ce a cumparat cfr locomotive-frantuzesti cu 93 milioane de-euro bucata in-timp-ce o-locomotiva romaneasca e-de trei-ori mai ieftina/ în data de 18 februarie 2024 prin prezenta vă somăm să publicați o dezminţire, în aceleași condiţii în care a apărut articolul mai sus menţionat, deoarece informaţiile pe care le aţi publicat sunt eronate și aduc atingere imaginii şi notorietății Autorităţii Feroviare Române AFER.

Prin prezenta vă informăm faptul că, redactorul Raluca Panţiru au făcut o mare confuzie între Autoritatea Feroviară Română AFER și Autoritatea de Reformă Feroviară, deoarece AFER nu comandă şi nici nu cumpără material rulant.

Autoritatea pentru Reformă Feroviară a fost înfiinţată în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.62/2016, cu modificările şi completările ulterioare, ca instituţie publică, cu personalitate juridică, finanțată integra! de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu preluarea activităţilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. d) si e) şi atribuţiilor corespunzătoare acestora din cadrul aparatului propriu al Ministerului Transporturitor și Infrastructurii.

Prin Hotarârea Guvernului nr.98/02.03.2017 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Reformă Feroviară şi pentru modificarea şi completarea Hotarârii Guvernului nr.21/2015 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare, a fost aprobată organizarea şi functionarea autorităţii.

A.R.F. a fost înfiinţată pentru a desfăşura o serie de categorii de activităţi, între care se regăsesc şi achiziţionarea, potrivit prevederilor legale în vigoare, de material rulant, destinat predării către operatori, în condiţiile art. 7, pentru prestarea serviciilor publice de transport feroviar public de călători pe bază de proceduri aprobate prin ordin al

ministrului transporturilor și infrastructurii, care se fundamentează pe criterii de transparenţă şi eficienţă, care să asigure o piaţă competitivă în domeniul transportului feroviar public de călători;

Având în vedere cele de mai sus, vă somăm să publicaţi în aceleași condiții, prezenta dezminţire, în caz contrar fiind nevoiți să formulăm acțiune în temeiul art. 1349 Cod Civil, pentru recuperarea prejudiciilor de imagine săvârşite prin publicarea unui articol care conține afirmaţii neadevărate.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
22.7 ° C
22.7 °
22.1 °
44 %
3.9kmh
98 %
vin
23 °
sâm
19 °
Dum
22 °
lun
25 °
mar
26 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Dacă vrei ceva bine făcut, tot tu cu mâna ta trebuie să faci.

EDITORIAL

Respectând proporțiile, și recunoscând din start atipicul comparației, este posibil ca din punctul de vedere al celor implicați, depunerea dosarelor de candidaturi să fie...

EPIGRAMA ZILEI

Ajuns acasă pe la două Din delegația la Cluj Găsi pe doamna vopsind ouă La un vecin, cu ruj... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...