Emisiunea lui Virgil Ianțu de la TVR 2 intră în competiția Eurovision Creative Forum și se pregătește de „export”
Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.
Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro
*Baza legală poate fi consultată AICI.
Emisiunea lui Virgil Ianțu, de la TVR 2, „Câştigă România!” a fost remarcată la nivel internațional. Producția de cultură generală a fost selecționată la Eurovision Creative Forum, organizat de EBU (European Broadcasting Union), competiție care își va desemna premianții în toamna acestui an.
Producţia, prezentată de Virgil Ianţu, face parte din cele 20 alese de juriu – Format Core Group -, din totalul de 80 de formate înscrise în competiţia Eurovision Creative Forum.
„Eu, când am început emisiunea, difuzările, mă gândeam că nu o să apuc să fie cunoscut după primul sezon. Dar mi-am dat seama că formatul a devenit popular foarte rapid. Am avut semnale de prin țară. Dar, eu iau pulsul și de la taximetriștii din București și reacțiile oamenilor, în general. Oamenii îmi spun de «Copiii spun lucruri trăsnite», despre «Vrei să fii milionar» și m-am bucurat să observ că știau și de «Câștigă România». Deocamdată sunt în etapa în care mă bucur, dar în același timp sunt preocupat de ceea ce a fost și vreau să mă uit la lucrurile care pot fi îmbunătățite și pot fi duse la un nivel și mai înalt și pentru a face din format unul impecabil”, a declarat Virgil Ianțu, într-un interviu pentru Paginademedia.ro.
Totodată, un vânzător american de formate de emisiuni a realizat o ediție-pilot în limba engleză pentru export, sub numele „To Win Your Country”.
„În primul moment, în care americanii au fost interesați de acest format, cumva m-am bucurat, dar sincer nu mă așteptam atât de rapid. Nici nu se încheiase sezonul bine și au venit tot felul de solicitări”, a mai spus Virgil Ianţu.