INFORMARE Primăria Călăraşi

Primăria Călăraşi solicită de la Administraţia Bazinală de Apă Prut – Bârlad aviz de gospodărire a apelor pentru lucrarea „ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL ŞI RLU COMUNA CĂLĂRAŞI, JUDEŢUL BOTOŞANI“.
Această solicitare de aviz este conformă cu prevederile Legii apelor 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare. Persoanele care doresc să obţină informaţii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodărire a apelor pot contacta solicitantul de aviz la sediul Primăriei din comuna Călăraşi, str. Principală, email:primar@primăriacalarasibt.ro.
Persoanele care doresc să transmită observaţii, sugestii şi recomandări se pot adresa solicitantului după data apariţiei anunţului în ziar în termen de 15 zile.

PRIMAR
VRAJOTIS ELENA

Deja ai votat!