spot_img
duminică, aprilie 28, 2024
AcasăLocal BTComunicat Delgaz Grid - Activităţile de relaţii cu publicul se realizează exclusiv...

Comunicat Delgaz Grid – Activităţile de relaţii cu publicul se realizează exclusiv telefonic şi online

Reprezentanţii Delgaz Grid au anunţat că echipele companiei vor fi pe teren pentru a asigura alimentarea cu gaze naturale și energie electrică a celor peste trei milioane de clienți, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic și după ridicarea stării de urgență din România, impusă de pandemia de Coronavirus.

Astfel, preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului www.delgaz.ro. Agenții companiei pot fi contactați zilnic, de luni până vineri, în interva-lul orar 08.00-16.00, datele de contact regăsindu-se pe https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online.

„Operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate. Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/gaze naturale cu care se află în relații contractuale.

Adițional canalelor de comunicare ale furnizorilor, compania noastră pune la dispoziție și o adresă de email programari-citire@delgaz-grid.ro, respectiv numerele de telefon: 0753.312.522 sau 0753.101.977 (de luni până vineri între orele 08.00-17.00) unde pot trimite indexul citit”, se arată într-un comunicat de presă trimis de Sorin Munteanu, specialist comunicare externă în cadrul E.ON.

Din grijă pentru clienți și angajați, compania va menține măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON.

Astfel, tehnicienii companiei sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință pe care le utilizează pe toată durata intervențiilor de pe teren. Totodată, atunci când sunt solicitați să intervină la instalațiile interioare, aceștia păstrează distanța de siguranță de minim 1,5 metri recomandată față de celelalte persoane.

Delgaz Grid asigură serviciul de permanență, 24 /7, unde pot fi semnalate disfuncționalități în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale sau energie electrică.

În cazul în care simt miros de gaz, clienții sunt rugați să apeleze numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928.

Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții sunt rugați să apeleze numerele pentru deranjamente: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

Deja ai votat!
Botoșani
cer senin
21.6 ° C
21.6 °
21.6 °
49 %
4.3kmh
10 %
Dum
19 °
lun
20 °
mar
20 °
mie
21 °
joi
21 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Cei de la spital au blocat accesul pentru maşinile ce încurcă pompierii ca să iasă şi ei măcar o dată bine la simularea de...

EDITORIAL

Dintre toți politicienii de top ai României de azi, Marcel Ciolacu este, fără îndoială, un personaj aparte care a înțeles cel mai bine ce...

EPIGRAMA ZILEI

Ne țin calea, mai mult goale, Cu sânii în vânt, frivoli, Unele ne bagă-n boale, Altele în ... boli!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...