duminică, martie 16, 2025
AcasăMagazinAvion închiriat pentru reţelele sociale

Avion închiriat pentru reţelele sociale

Proprietarul unui avion privat a avut o idee genială de afaceri, profitând de tinerii dornici să se afirme pe reţelele sociale.

Bărbatul a înfiinţat o companie care vinde „selfie-uri de copii bogaţi” în Rusia. Astfel, o şedinţă foto la bordul avionului Gulfstream, cu fotograf profesionist, costă 14.000 de ruble (aproximativ 207 euro), iar fără fotograf costă 11.000 de ruble (aproximativ 163 de euro).

Proprietarul avionului a declarat că dacă toată lumea îşi doreşte să afişeze o viaţă perfectă pe internet, atunci nu contează în ce condiţii sunt făcute pozele.

Şedinţele foto constau în numeroase scenarii făcute în afara avionului, dar şi în interiorul acestuia, iar la toate acestea se adaugă şi câteva maşini de lux pentru ca selfie-urile să fie ca la carte.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
5 ° C
5 °
4.4 °
89 %
2.7kmh
100 %
D
7 °
lun
7 °
mar
4 °
mie
8 °
J
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Numai bine ce s-a eliberat terenul că au și început oamenii să facă o cărare spre palatul de justiție, în căutarea dreptății.

EDITORIAL

Zilele trecute un românaș și-a trăit din plin cele câteva minute de celebritate, dar, având în vedere „realizarea” ce și-a adăugat-o în portofoliu, e...

EPIGRAMA ZILEI

N-ai nici tu nici împăratul Bani să-mi cumpere băiatul, Mergi cu lupu-n codrul des Și-ncearcă prin ... P.O.S. -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...