O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Crearea unui site și lansarea unei afaceri online presupun destul de multă muncă, iar asta deoarece un business nou, încă necunoscut pentru publicul lui țintă, are nevoie de o promovare substanțială pentru a putea răzbi pe internet, în fața competitorilor săi deja clasați pe anumite poziții bune în Google.

De altfel, orice antreprenor trebuie să știe că promovarea online a unei afaceri nu constă doar în crearea site-ului și în share-uirea acestuia în rețelele de socializare.

De ce Google?

Cea mai importantă măsură care poate fi luată, la început de drum în online, presupune o investiție în optimizare SEO, motivele care stau la baza acestui sfat fiind extrem de multe și foarte importante pentru planul de dezvoltare pe termen mediu și lung al oricărei afaceri.

De exemplu, trebuie știut că, în ciuda preconcepțiilor create, utilizarea internetului înseamnă, în cea mai mare măsură, interacțiune cu Google, și nu cu rețelele de socializare.

La nivel mondial, Google cel mai popular motor de căutare, fiind folosit de 81% dintre cei 3,7 miliarde de utilizatori de internet. Iar când vine vorba despre produse sau servicii, majoritatea oamenilor aleg să se informeze din acest motor de căutare.

Tocmai de aceea se duc lupte atât de strânse pentru locurile fruntașe din rezultatele afișate de Google și toată lumea vrea să-și vadă site-ul pe prima pagină.

Numeroase statistici arată că, de fapt, 75% dintre utilizatori de internet nu dau click niciodată pe pagina 2 a rezultatelor, așadar cei care caută produsele sau serviciile ce fac parte din aria businessului tău trebuie să te găsească în prima pagină din Google pentru a-ți deveni clienți.

Așadar, orice antreprenor cu un startup abia lansat are toate motivele să acorde o importanță deosebită optimizării site-ului pentru motoarele de căutare, sau, pe scurt, optimizării SEO.

Ce presupune optimizarea unui site pentru a deveni mai vizibil în Google?

Există peste 200 de factori de care algoritmii Google țin cont atunci când poziționează site-urile în paginile cu rezultate, așadar o campanie SEO nu este tocmai simplă. Iată câteva exemplu cu măsuri care ar trebui luate în optimizarea unui site:

  • Stabilirea unei structuri cât mai bune a site-ului (categorii, subcategorii etc. – structură care îi poate ajuta pe utilizatori să aibă o experiență facilă pe site, având la îndemână toate informațiile de care au nevoie)
  • Optimizarea site-ului pentru varianta de mobil – având în vedere faptul că majoritatea utilizatorilor de internet, mai exact peste 52%, folosesc ca dispozitiv de accesare a internetului telefonul mobil, site-ul tău trebuie să fie optimizat astfel încât să le ofere acestora o experiență plăcută indiferent de mărimea ecranului pe care îl au în față.
  • Folosirea serviciului Google MyBusiness – cu ajutorul acestui serviciu îți poți afișa pe hartă sediul sau punctul de lucru, cu tot cu adresă, program și contact, așadar poate fi de mare ajutor pentru orice business. În plus, este un serviciu gratuit al Google, așadar chiar nu ai niciun motiv să nu apelezi la el.

Cât costă o campanie SEO?

Acestea sunt doar câteva exemple de măsuri care ar trebui avute în vedere de orice antreprenor aflat la început de drum în online.

O campanie SEO, însă, presupune mult mai multe, și s-ar putea să fie destul de dificil de realizat fără ajutorul unor specialiști.

Există numeroase agenții, atât în București cât și în restul țării, care oferă servicii SEO la prețuri variate, în funcție de dimensiunea businessului și de nevoile lui.

AdMarks Media, spre exemplu, este una dintre cele mai apreciate agenții din București care oferă servicii SEO. Mai multe detalii despre ce presupune promovarea organică în Google poți găsi pe site-ul admarks.ro.

se încarcă...
EVALUAȚI ARTICOLUL -
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Se încarcă...